برگزاری مراسم میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

دروازه های آسمان، گشوده می شود و بارانی شگفت، زمین را فرا می گیرد. مکه، لبریز عطر یاس، با چشمانی گشاده تر از هر روز بیستمین روز جمادی الثانی را دیدار می کند.

دروازه های آسمان گشوده می شود و فرشتگانی بی شمار، هلهله کنان فرود می آیند. چشمان خدیجه (علیهاالسلام )، خیس لبخند می شود و حضرت محمد (صلی الله علیه و آله )، شادمان و بی قرار، کودک را در آغوش می کشد. فاطمه (علیهاالسلام) متولد می شود؛ دختری که مادرِ پدر است و خیر کثیر. خورشیدی که یازده ستاره دنباله دار را در آسمان امامت، مادری کرد. مشرکان، پیامبر را ابتر خواندند و خداوند، فاطمه را کوثر نامید؛ اِنّا اعطیناک الکوثر فَصَلِّ لِرَبِّکَ واْنْحَرْ * اِنَّ شانِئَکَ هُوَ الْأَبْتَر. فاطمه متولد می شود؛

در تاریخ 26 بهمن 1398 به مناسبت میلاد بانوی دو عالم حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سالن اجتماعات جشنی با شکوه برگزار شد . ابتدا زندگینامه حضرت زهرا (سلام الله علیها) و داستان حدیث کسا برای بچه ها نقل شد و بعد از آن از کلیه ی همکاران آموزشگاه توسط مدیریت محترم سرکار خانم اسحاقی به مناسبت روز مادر تجلیل شد . نوآموزان از این برنامه لذت فراوانی بردند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20