کارگاه آموزشی نحوه برگزاری کلاس به صورت آنلاین

این روزها با پدیده نوظهوری به نام کرونا مواجه هستیم که زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. برای مثال در این شرایط انسان فعال پرکار و پرتلاش به‌دلیل شیوع کرونا باید در خانه اقامت داشته باشد تا بتواند پویا باشد. این در حالی است که در گذشته تعریف  یک فرد فعال و پرتلاش با یکجا نشینی منافات داشت.

کرونا دنیای عجیبی را به روی همگان باز کرده و عوارض سنگین داشته است. از جهاتی نیز زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است. واقعیت این است که این بیماری در فضاهای آموزشی به‌دلیل تجمع افراد،  عواقب جبران ناپذیر به دنبال دارد. بنابراین برای مقابله با کرونا راهی جز تعطیلی مراکز آموزشی نبود. هرچند دانش‌آموزان در مدارس حضور نداشتند اما آموزش رنگ و بوی دیگری به خود گرفت و ادامه یافت. تدریس آنلاین، شاید در کشور ما تا قبل از شیوع کرونا جایگاه چندانی نداشت اما با افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تمدید تعطیلی مدارس، به‌عنوان یک کلاس درس و تنها راه جبران عقب‌ماندگی درسی تلقی شد.

 

پس از هماهنگی های لازم جهت برگزاری کارگاه آموزشی توسط موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام)  در تاریخ ۱۲ مرداد 1399،کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته حوزه فناوری اطلاعات موسسه فرهنگی آموزشی امام حسین (علیه السلام) تشکیل شد در این جلسه اقدامات لازم جهت برگزاری کلاس آنلاین برای نوآموزان عزیز ( در مقطع پیش دبستانی ) و سایر مقاطع  ارائه شد تا در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا کلاس ها به صورت آنلاین برای این عزیزان برگزار شود .

 

 


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20