اجرای طرح جمع آوری آرتوان برای خرید ولیچر

روزها از پی هم می‌گذرند، عمر تمام می‌شود و انسان‌ها از سرای دنیا به سوی ابدیت کوچ می‌کنند. تنها چیزی که از او به یاد می‌ماند و خاطره‌اش را در دل‌ها زنده می‌کند، نیکی‌ها و بخشش های او به دیگران است.

اکنون فرصتی فراهم شده تا دعای محرومان را بدرقه راهمان کرده و کوله بار آخرت را از عشق و دوستی نیازمندان پر کنیم. اکنون که می‌بینیم می‌توان از کوچک‌ترین شیئ که از او به عنوان زباله یاد می‌کنیم، قدمی بزرگ برداشت، کوتاهی نکنیم. بیایید پا به پای دیگر دوستانمان درب بطری های پلاستیکی( آرتوان)  را جمع آوری کرده تا در راستای کمک به معلولان و محرومان قدمی برداریم.

اقدامی خیرخواهانه توسط یک پویش مردمی از آذرماه 1398 درمرکز پیش دبستانی امام حسین ( علیه السلام ) واحد ۴ انجام می شود . طی برگزاری پروژه های تحقیقی و انجام پروژه ی بازیافت یکی از محققان جوان این مرکز پارسا جان رمضانی با صحبت های بسیار آموزنده برای دوستانش در مهد ،آنها را به عضو شدن در کمپین حمایتی آرتوان تشویق کرده و با آوردن باکس مخصوص جمع آوری آرتوان ( دربهای پلاستیکی بطری ) از دوستانش خواست با آوردن آرتوان و جمع آوری ۴۰۰ عدد با اهداء آنها به بهزیستی در ثواب تهیه یک عدد ولیچر برای معلولان کم بضاعت شریک باشند . که با عنایت پروردگار این طرح مورد استقبال کودکان عزیز واقع شد .

 


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20